MihrimahRabia benim bebeğim 6 aylık olmak üzere, o da çok küçük henüz de . ama bu zamana kadar türlü türlü şey denedim uyuması için . ayakta çok az salladım sonra kabul etmedi. çoğunlukla kanguruda uyuttum , bebek arabasıda uyuttuğumuz oldu. 3. ve 4. ayda çok çok zorlandık uykudan dolayı. 5.5 aylıkken emzik almaya başladı(öncesinde almıyordu) emzik aldıktan sonra kendi başına uyumaya başladı. şuan çoğunlukla öyle uyuyor ama bizde de gece uykuları felaket