Slhynr Selamlar oglum 6 ayina girdi ve bir aydir gittice ilerleyen egzama olustu ! Kollarinda ve sanirim yayiliyor ! Ne yapacagimi bilmiyorum ! Kortizonlu krem dedi doktor ama kullanmaya korkuyorum kendin her alt degisiminde koluna bebe yagi yogun olabindan suruyorum yumusasin nemli kalsin diye ana sanirim cozum olmicak ! Neden olmus olabilir bi fikriniz varmi cok uzuluyorum ne yapmam gerekiyor Mama ve sut veriyorun ama daha cok mama malesef ! Lutfen varsa bir cozum bna yazarnisiniz ve neyin sebep oldgunu tecrube edenlee varmi
Habis07 Slhynr valla bzmde bıyun altı asla gecmıyordu herseyi dneedm habire nemlendir dyorlar en son care travazol krem surdum az kortizonlu uc gunde gecirdi canm napayım gecmıyor asla bsey alerjide yapmıyor deri ve kan testi negatif sende sur bence
ebrupoyraz Slhynr benim oğlan da vardı menen şey sürekli cildini nemlendir annesi eğer bizimki gibiyse inatçı egzama hiç geçmedi batıp batıp çıkıyor götürmesçdiğimşz yer kalmadı genetik dediler 10 yaşında azalır dediler 6 yaşında, bitmedi ama bayağı azaldı maalesef zaman ve süreç istedi bizimki
Zeyneprana Slhynr Kızım çok fena olmuştu bütün vücudunu kaplamıştı ve daha bir buçuk aylıktı kortizonlu krem sayesinde iyileşti tek çözüm oydu bizim için 🤦🏻♀️
Nigarkaara Slhynr süt alerjisi yapar canım. Süt ürünlerini kes Bi süre bak bakalım nasıl olacak. Ve Hindistan cevizi yağı kullan o çok iyi nemlendiriyor. Ben öyle kullanıyorum. Ama orijinali olsun ☺️
Seyma16 Benim bebegimde var 3 aylık 6 aydan sonra bisiler yapılabilir çok küçük dedi doktor isterseniz gecmiyo diyip tekrar doktora götürün çünkü gerçekten egzema çok zor bisi
Slhynr Cok uzuluyorum yurt disindayim berbat cocuk doktoru bakti mantara beziyor olabilir diyip mantar kremi verdi ki icime sinmemisti findik kadardi simdi tum kolunda ! Hatta dger kolundada basladi size ne sebep oluyor diye bilgi verdilerni acaba goturecegim baska doktora
Seyma16 Slhynr hiç bisi demiyolar 6 aylik olunca belli olabilirmiş daha çok küçükmüş. Bi gün azaliyo bizim bi gün cogaliyo anlıyamadım bende denemediğim yol kalmadi
Nigarkaara Slhynr ve alerji testleri çıkmaya biliyor boşuna yaptırmayı.n.deneyerek bulacaksınız canım
Sevnurr Slhynr Öncelikle çok geçmiş olsn canım. Bizde yaşadık bu problemi yüzünde ve kulaklarında oldu yoğunlukla hergün banyo yaptırıp cildini iyice nemlendirip mustela emolyent krem sürdüm tüm vücüdüna daha da yayılmasın diye. Yüzüne ve kulaklarına ise kurudukca hep sürdüm 5 6 günde toparladı. Cildin nemli kalması lazım
Baharkuzey Slhynr bizimde yüzümüzde oldu doktorumuz coresatin pembe krem verdi hem egzema hemde alerjik reaksiyonlarda kullanılıyor günde 3 kez sürüyorduk ve 1 ay içinde bitmesi lazım bitmiyorsa 1 aydan sonda kullanılmıyor
Snglibsglu Bende yarın bu konuyla ilgili bi cildiye doktoruna götüreceğim kendimce nemli tuttum bioderma atoderm losyon kullandım şampuan değiştirdim kıyafetlerine çift durulama yaptım yün temas ettirmedim kızarıklık geçer gibi oldu ama tam geçmedi yerleri hep belli. Bende artık doktora göstereceğim
Snglibsglu Arzuayse gittik bugün cildiyeye mevsim itibariylede havalar kuru ondan olabilir dedi yünlü giydirmeyin iç kısmına genelde beyaz renk giydirin çamaşırlarını sabun tozuyla yıkayın saf zeytinyağı ile günde 3 4 kere nemlendirin dedi ama zeytinyağı kaynatılacak asiti gitsin diye. Zaten bende dediklerini yapıyordum kızarıklık falan gitti ama tam yok olmadı. Bide kortizonlu bi krem verdi 3 gün kullanacağım sadece.
aliceindunyasi Slhynr benimde kızımın kulak arkasında ve koltuk altında pişik gibi oluyordu bugün gittiğimiz doktor egzama dedi genetikmiş yer fıstığı,kaju,salam,sosis,sucuk,kivi ve çilek yeme dedi
Mervee1 Slhynr ben yağı sürmeyin kuruması lazım diye biliyorum egzama hafif bişey değil doktor krem vermedi mi benim oğlum da da oldu Travazol kremle atlatabildik doktorumuz hangi kremi verdiyse onu sürün bence