Krgztuba onu ben de yapıyorum malesef sonra da içim içimi yiyor. Ilk çocuk tecrübesizlik tek başına yetişmeye çalışmak bunlar kolay şeyler değil. Eşinizden veya yardım isteyebileceğiniz biri varsa yardım isteyin. Sizin de biraz kafa dinlemeye, dinlenmeye ihtiyacınız olabilir. Bazen ben de çok daralıyorum her şeyi yapılmasına rağmen sürekli ağlayan mız mız bir bebek çok zor oluyor… Rabbim yardımcımız olsun inşallah