Kızlar herkese selam. 3 ay 21 günlük oğlum var. Sankrım geceleri uyku gerileme dönemimiz başladı. Sadece 2-3 kere emmek için kalkan bebişim gece saat başı kalktı ve her seferinde geri uyutmaya çalıştım. Gündüzleri yine daha iyi uyuyor hiç uyumuyor da değil ama anakucagına koyuyorum bş bağırmalar çığlıklar galan fikan inletiyor ortalığı. Bu atak mı atak başlangıcı mı? Deneyimli anneler yorumlarını yazarsa coook sevinirim. Ha birde diş var tabi.. bu zamanlarda cıkıyor mu bilniyorum ama eger hayal görmediysem alt damağında beyazlık gördğm😀 çıkmasa bile yer yaptıgını düşğnüyorum. Elini aldıgını ağzına götürüyor ve salya akıtıyor. Uff çok mu sürer bu huysuzluk halleri 🥲😳😱