Bizimde oldu.ilaçlar fayda etmedi .süt yaptım ama fayda etmedi.göz masajı yap sürekli bizi masaj ve demli çayla sildim hep Çapaklarını bi haftaya kalmadan geçti.2ay çekmiştik 🙄masaj yap sık sık.masajı yaparken acır diye korkma bastırarak yap doktor demişti bana çayla sil pamuğu batır çaya sil