Merhaba,
Doğumdan 10 gün önce izne ayrıldım ve 18 kasımda doğum yaptım. 16 haftalık iznimin çoğunu doğumdan sonra kullanacağım ama bu paranın izin sonunda toplu yatacağını söylediler. Daha önce yatan var mı, bu ödemeleri e devlette nerde sorguluyoruz? Ben 4 ay sonra almak istemiyorum kredi taksidim var, önce alabilirsem iyi olur.
Ayrıca süt parası için başvuru yapmak gerekiyor mu? Ona da e devletten nerden bakıyoruz? Teşekkürler