5 ay 20 günlük süt alerjisi olan bebeğim var. Alerji maması ile besleniyor. Doktorun önerisi ile bu ay tadımlık ek gıdaya başladık. Onları da adam akıllı tatmadı. Başladığımızdan beri formül mamayı yemeyi de kesti. Çok az içiyor. Zar zor sık sık vermeye çalışıyorum. İştahını nasıl açabilirim, bu aylarda aynı şey başına gelen var mı?