Merhaba arkadaşlar 35 günlük kızım var anne sütü alıyo ama kızıma yetmiyo her dakika başı emmek istiyo veriyorum ve sütüm yetmıyo cokda su içiyorum mama takviyesi yapıcaz markaya karar vermedim ilk doğdugumda sarılık oldu mama vermişti doktor sma verdim ama gaz yaptı en cok memnun olunan bir mama arıyorum aptamil ve bebelac hipp markalarını duydum başka iyi gelen mama varmı gaz yapmasını istemıyorum gazlı bir kızım var ona göre öneride bulunun lütfen cok zor durumdayım kızım açlıktan ağlıyo 😔😔😔😔😔