Doğumdan sonra makat çatlağı gelıstı ve nerdeyse 3 ay olacak ne yaptıysam gecmıyor hatta sankı artıyor artık ağlayarak çıkıyorum WC’ye cerraha da gittim ne kremı ne de başka bıse ıyı etmıyor çatlağı ne yapacağım çalışmam lazm sağlıkcıyım nasıl olacak hıc bılmıyrm bu illetten kurtulan varsa yazabılır mi