Cgdmltr93 Uyutmaya başladığım zaman çır çır çığırıyor ağlaya ağlaya uyuyor kıyamıyorum. İstisnasız her uykuda aynı şeyi yapıyor. Uyandıgında normal zamanda bişeyi yok uyutacağım zaman oluyor. Diş desem normal zamanda da ağlar niye böyle yapıyor ki
Cgdmltr93 Betullg 6 aylık hamakta sallayarak uyutuyorum bazen ayakta sallıyorum. 2-3 saatte bir uyuyor toplamda 3 gündüz uykusu yapıyor
esmaa599 Cgdmltr93 ne kadarlık bebeğin cnm?Benim bebeğimde çoğu zaman yapıyor.Acaba dış dünyayı daha fazla keşfetmek istedikleri için mi yapıyorlar bende bilemiyorum
Betullg Cgdmltr93 uyku eğitimini tavsiye ederim. Benim kizim cuma günü 7 aylık olacak. 2 hafta önce uyku eğitimine başladık şuan çok sukur kendi uyuyor. Bebeğinizi sallayarak yani destekli uyuttugunuz için uykusu hafiflediginde tekrar destek istiyor. Yani nasıl uyuduysa tekrar uykuya dalması için tekrar destek istiyor yani sallamanizi. Kendisi uyumayı öğrendiğinde uyandığında kendisi tekrar uyuyabiliyor.
Hatice2626 Benimkide uyanınca ağlıyor her seferinde. Yalnız kalmaktan korkuyo heralde odada beni bulamayınca
Cgdmltr93 Betullg nasıl yaptınız ben ağlatarak uyku eğitimine karşıyım kendi rahatım için bebeğimi o kadar ağlatamam.. ağlamadan varsa çözümğ söyleyin
Betullg Cgdmltr93 ağlamadan tabi ki olmuyor. Fakat sakinlestiriyorsunuz sürekli. Memeden tamamen uzaklaşarak uyumaya çalışıyor. Ağlamasi çok normal abartilmadigi sürece
Feraye_ Cgdmltr93 yuzdeee yuz dis geliyoo☺bizim oglanda oyleydi gunduz birseyi yoktu gece uykusa uyutmaya calisirken baslardu aglamaya 1 hafta surdu bi baktimki asagi damagindan patlamis hic haberim yok🤷♀️siizin bebiste oyle olabilir💕
Feraye_ Cgdmltr93 ya diyorumya ben hic anlamadim kabarma kizarma hicbirsey olmadi baktimki patlamis…. anlamadim bile patlamis baktimki🤷♀️😊belki sizin bebiste oyle olur bilemezsiniz