Merhaba arkadaşlar 19 günlük bebeğimin kafasında doğuma bağlı sefal hematon (deri altında kanama)var doktorumuz istersek şiringayla çekebileceğini söyledi ama ben korkuyorum almassa kireçleşip kalabilme durumu da var ne yapacağım bilmiyorum başına Gelen var mı acaba