Kızlar selam
Oğlum 4 ay 3 günlük. 2 aydır falan sabahları hep kakası gelip uyanıyor. 2 aylıkken düzeni daha farklıydı ama son zamanlarda mesela 7 gibi kakası geliyor uyanıyor pırtlıyor kaka yapıyor sonra genelde uyumuyor. Sizde de öyle mi? Yani acaba kakası gelmese daha uyur mu var mı benzer durumu yaşayan