Canım oğlum gündüz uykuların niye 20 -30 dk arası diye konuşmaya başladık yüzüme bakıp bakıp gülüyor şu iki gündür de geceleri saat başı uyanmalar başladı hele gece 1 den sonra sürekli yanımda ne güzel gece uyuyor en azından diyordum oda yok atak haftasındayız varmı bizim gibi olan bebişler canımm anneler neler yapıyorsunuz bu süreçte ben şu an Leyla gibiyim başım çatlıyor 😭😭