ftmird Kızlar 2 günlük bebeğim gaz sancısı çekiyo ne yaptıysam çıkmıyo gazı lütfen fikir verin damla versem olur mu yada başka bi öneri
Miniktavsan ftmird ilk günlerde gaz oluyo mu yahu 🙆🏻♀️emin misin canım gaz sancısı olduğuna? Doktoruma danıs istersen yönlendirir ben mutlaka gaz damlası tavsiye ederim 1 aylıkken baslamıstık biz 3 ay kullandık çok rahatlattı kızımı
damlahira ftmird Gaz için daha erken değil mi? Benim kızım hep uyurdu o zamanlar şuan 3 ay 19 günlüğüz ☺️
Miniktavsan Ayazz444 sab simplex ve maflor kullandık biz aynı anda cok memnundum. Damladan sonra gece uyumaya basladı kızım. 6 aylık şuan bitti artık o sorun. Ama seninki erken canım muhtemelen gaz değil o