Edaliprensess Kızlar bebeğim 3 aylık kakası sarıydı ama bazı yerleri kakasından daha koyu ve rengi yeşildi böyle bişey yasayan var mı neyden kaynaklanır acaba bazı postlarda alerjiden denilmiş ama 1.5 aylıkken kandan alerjiye bakılmıştı temiz çıkmıştı
benim_adim_ebruli Edaliprensess benim doktorum kan olmadığı sürece kakanın rengine takılma demişti sanırsam yeşil içinde sütün yağlı kısmını içmiş diye biliyorum bizdede hep oluyordu 🥰
EJDERYAA Edaliprensess yavaş yavaş rengi dönüyor korkma bizimde öyle idi büyüdükçe rengi değişiyor hatta annem şey derdi sütün yarıyor bu yüzden yeşil 🤔
esmerayes Edaliprensess anneden on sutu cok alinca veua cok emdiklerinde de oluyo oyle meraklanma normal