4 ay 25 gunluguz 3 aydan beri diyet yapiyorum sut alerjisi olabilir dendigi icin fakat bebegimde gelisim geriligi oldu ve de sikayetler duzelmedi.Bugun teste goturdum.Meger bi alerjisi yokmus.Mukuslu kaka haftada bir yaptigi icin normalmis.Kulak arkasi egzama kullandigi sampuandan olabilirmis.Yuzundeki ve karnindaki kirmiziliklar bebek cildinde olabilecek seylermis.Eve gelir gelmez doya doya yogurt yedim nasil ozlemisim.Bosuna her besinden kisarak sutumu kalitesiz hale getirdim.Ayda 1.700 - 1.500 kilo alan bebegim 400 gram almis sadece cok uzuldum.Benim gibi deneme yanilma yontemiyle alerjiyi bulmaya calisan annelerimiz varsa onlari uyarmak adina post actim.Gidip test yaptirip ona gore diyete girin😏