Kizlar merhaba ben cok dardayim biz esimle severek evlendik cok naif bi adamdi ama evlendim evleneli problemler yasiyoruz bi kac kere ayrilmak istedm siddette war aramzda ama ikimiz birbirimize davalik bile olduk sokakta kawga edip ceza aldi hapse giricekti pandemiden dolayi girmedi ben bebek istemiyordum ama o cok istedi 3 yil sonra duzelir gibu olunca bebek yaptik ama hamileligimde yine basladi bebegimiz oldu lohusaligimda siddete basladi siddet uyguladi bebegim aglarken ailesininde umrunda deil adamlarn kopekleri war 2 tane adamin evi war ben kirada oturuorum neymis iki evini satip buyuk eve tasincakmis kopekler rahat edemiyomus dusunun yani neyse ailesiyle kusmustu baristi geri ben karismiyorum aralarina surekli oraya gidip kalmak istio e yasaklarda war gittikmi kalmak zorunda kaliyuz cok pisler kopek war 2 tane kopekler sofradaki herseyi yaliyo ben yemek yiyemiorm heryer kil oturamiorm bebegim 2 aylik goturmek istemiorum kopek bakan bi cok insan war ama bunlar kendileri pis alistirmislar esimde surekli benle kawga edio anlayisli davranmio bu arada ben astimimda war nefes alamiorum orda napcam bilmiorm kizlar hergun dua ediorm bu insanlardan kurtulmak icin esimin ailesi yuzunden esimden iyice sogudum zaten siddet var bi guler yuz yok bi tatli davranis yok kari koca iliskimiz yok niye evliyiz bilmiorm ama ayrilmayada razi olmuyo napmaliyim akil akildan ustundur kizlar