Merhaba arkadaşlar çok kararsız kaldığım bi noktada tecrübelerinize ihtiyacım var. 4 ay 22 günlük bebeğim var. 6 ay anne sütü diye ısrar ede ede bu güne kadar geldim. Kayınvalidemlerle yaşıyoruz. Bu çocuk aç diye diye tükettiler artık beni . Bulduklarını veriyorlar alıyorum hemen kızıyorum . Saygı duyun diyorum yok. Sütüm çokken de yoktu onlara göre şimdi de yok. Psikolojim bozuldu artık.Günah işliyorsun diyorlar çorba ver diyorlar bilmem ne. Emzik kullanmadığımız için bebeğim de sık sık emiyor bu ara göğüslerim dolmuyor artık . Biraz daha dayanır mı yoksa artık bir şeyler versem mi ne versem . Açıkçası dediğinize geldim havası oluşturmak ta istemiyorum fazla müdahaleciler. Bu arada kızım 5900. Normal ama uykusu sık sık bölündüğünden bende üzülüyorum artık. Ne yapmalıyım ? 😞