esim corona hastasi suan 7 gunu ilaclara gec basladi ve oksuruyor nefes alamiyor bu evrede normalmi doktoru aradim suan acmadi bize yarinda öksürük devam ederse ambulansı arayin dedi bu sekilde hastaneye gden varmi ambulans hemen geliyormu yoksa bekletiyorlarmi bilgisi olan allah rizasi icin yardimci olurmu