Slm kızlar az once esimi markete gonderdim kızımın devam sütü bitmisti bebelac 4 numarasini kullaniyorum sadece sabah ve aksam veriyordum esimde 3 numara almis bnde fark etmeden actim paketi şuan kızım 1 buck yaşında acaba içermi tereddüt icinde kaldım ???