Miniktavsan Benim de bebeğim gayet sakindi uykuda sorun yaşamazdık neşesine diyecek yoktu kendi kendine oyalanırdı sonra birden huzursuz keyifsiz bir bebek oldu hep ağlıyor bağırıyordu kucaktan inmiyordu kucakta olsa bile huzursuzdu düzenli uyuyan bebek uyumamaya başladı 2 hafta hergün ağladım sinir stresten çünkü dediğiniz gibi alışkın değildim 3,5 aylıktık küçük ama bütün hal hareketleri dişe işaret ediyordu diş mi atak mı başka birşey mi bulamadık ne olduğunu sonra başka bir doktora gittik diş için bir toz verdi onu kullanmaya başladık artık ondan mıdır yoksa geçiş dönemimiydi bilemiyorum şimdi daha iyi gibiyiz ne oldu da o hale geldi sonra nasıl düzeldi hala bilmiyorum ama çok zordu gerçekten 😔