YagmurDoruk doğduğun dan beri kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım tam tersi bebeğimin kusmasını bıçak gibi kesti. Bir ara burda ilaç için iyi şeyler söylenmedi baya da araştırdım ama doktorumuz bu ilacın verilmeyecek yaştakilere zaten sistem otomatik vermez dedi ben yazsam siz eczaneden sgk üzerinden alamazsınız dedi bize de sağlık bakanlığından herhangi bir yazı gelmedi demişti. Yani aslında her bebek farklıdır tabiki ama ben sorun yaşamadım tam tersi vermeyi kestiğim de oluk oluk kustu yavrum