Minikbalinannesi Fiyatlardan dolayı bu mamayı denemeye karar verdik. Sizce nasıl kızlar bu mama ?Duyduğum kadarıyla Almanya da en iyi 3. Mama seçilmiş. Bizde merak ettik bi deneyelim diyoruz 🤔
Nisa0987 Minikbalinannesi biz 4 aydır kullanıyorz 6 aylık kızım ilk sm kullandk kabızlık yaptı bebevita çok iyi geldi ve kilo alımı iyi tuvalet sorunuda hiç yok👍🏻
EsilaMeryemim Minikbalinannesi kızım 2 aylıkken almıştım pek severek içmedi bende bi daha almadım ama sanırım birdaha deneyeceğim malum fiyatlar çok uçuk 😭
Hazal Minikbalinannesi bebivita gördüm e bebekte 34 liraydı yanlıs görmediyssm. Onun yerine bebelac alın bence 1 numara 36 lira bilgin olsun
MilaMerve Minikbalinannesi cok memnunum canim 7 ayligiz dogdugundan itibaren kullaniyorum ne gazimiz oluyor ne kabiz yapiyor nede uykusuzluk yasiyoruz bebegimde cok seviyor mamayi.eger mama yi alcaksan bim den al canim 30 tl
Minikbalinannesi Nisa0987 kiloyu geçtim artık sadece gece içiyo zaten yaşımıza giricez 1 hafta sonra canım aptamil içiyo ama koymaya başladı artık
Minikbalinannesi EsilaMeryemim yaa evet hemde ne uçuk biz de aptamil içiyoruz şimdi ama kızım 1 hafta sonra yaşına giricek gündüz de mamayı kestik alamıyoruz artık gerçekten
Minikbalinannesi MilaMerve çok sağolun aptamil bitsin hemen deniycem zaten büyüdük biz haftaya bugün yaşımıza giriyoruz gece içiyo sadece 😁