Kızım 5 aylık 3 gündür uyku eğitimi vermeye çalışıyorum. Normalde hep ayakta sallayarak uyuturdum inat ettim beşikte uyutmaya. Çok zorlanıyorum çok ağlıyor. Bu gün dayanamadım yine ayağımda sallıyorum öyle uyudu 🙄 sizce eğitime devam mı edeyim kızlar fikir verin