Amine_41 Benim kızım dogdugu andan beri hep anne diye agliyor ben ilk basta bana oyle gelmistor dedim sonra esim kardesleeim annem babam gorumcem falan hep soylemeye basladi bu kiz aglarken anne diyor diye sonra baktim bu gercekten anne diyor acikinca da mama diye agliyor 1 haftalikkende kendini dondurmustu saglik ocagindaki hemsiReye dedim sana oyle gelmistir dedi donmesi de yanlisikla olmustur dedi sonra kontrole gittigimizde kizim yine anneeee diyip kadasini kaldirip donmeye yeltenince hemsirede soka girdi suan 3 bucuk aylik ve hala anne diye bagirir yatirdigim yerden donmeye calisir cogu zaman doner dogdugu gunden bu yana hep kafasini kaldirip etrafa bakar basini kontrol edebiliyordu yani garip bir durum ama bazi bebeklerde olabiliyormus