Albayrakokur vallla hiç bilmşyrum iznim bitince işe başlıcam okullar açılırsa mecbur annem kalıcak evde olursam ikimiz bakıcaz bi dört beş ay olana kadar arada annemi gönderip denicem okullar açılmazsa bazen öyle anlar geliyo ki asla tek yapamam diyorum