Melek_berf Yaklaşık 3 gündür bebeğimi emziğe alıştırdım ama meme emmek istemiyor, ağzına koyduğu gibi geri çekiyor memeden kendini bunun sebebi nedir, ya da böyle olanınız var mı acaba
__cioooo Melek_berf yapma benım bebegımde öyle gece den hıc ıstemez sabaha kadar bezi kup kuru bıberon ıstıyor Meğerse ebemiz soyledı emzik yüzünden miş 😞
Busu Melek_berf karnı acıkınca alır memeyi ben 2 aylıkken alıştırdım emziğe doğduğundan beri de biberon kullanıyorum geceleri falan ful emziriyorum hiç sıkıntı yaşamadm sadece doyunca birde uykuya geçerken emZik arıyor memeyi istemiyor 🥰
Sarikuzumalp Melek_berf Emzik en büyük meme reddi sebeplerindendir. Emzik ucu ve anne göğüs ucu bir değildir. Snne göğüs ucunu kavramak emzikten daha zor. Emzik kolayına gelir ve emzik ilj tercihi olur zamanla da iyice alıştığı zaman anneyi emmeyi bırakır.
Melek_berf Tuba genelde biberon meme reddine yol açar diyorlar bende ilk defa böyle birşey yaşadım gece sıkıntım yok fakat gündüz bu şekilde zorlanıyorum meme verirken
Tuba Melek_berf emzik de yol açabilir. bendede aynısı olduydu gündüzleri emmiyordu bi gece emiyordu sonra tamamen bıraktı ve sağarak vermeye başladım öyle böyle derken sütüm kesildi 1 ay önce