Merhaba güzel anneler. Bugün 40 mız çıktı. Sezaryen doğum oldum. Bugüne kadar kanamam devam etti. Belki bu sebeple bilemiyorum. Çabuk halsizleşiyorum. Doktorum herhangi bir takviye vermedi bana. Demir ilacıma devam etmem gerekiyor muydu unuttu mu acaba? Sizlerin doktorları doğum sonrası şunu kullan dediği bir takviye oldu mu?