Mahsa 9 ay 22 günlük daha 3 4 gündür sürünüyor.sol kolu üstünde bağıra bağıra 😄. Bazen bana dönüp yaslanıp kalkmaya çalışıyor hafif kalkar gibi oluyor ama geri düşüyor. Desteksiz oturmadan kasıt arkasına bişey koymadan oturtma ise o bizde yok yastiksiz oturuyor. Ama ben oturtuyorum şuana kadar kendi kendine hiç oturmadi. Kızım çok erken hareketlendi 4,5 aylıkken dönmeye başladı. Biz emekler derken hatta baktık emeklemiyor yuruyecek derken sürünmeye döndü. Bay bay, alkış istediği zaman yapıyor. Konuşma olarak anlamsız şeyler diyor memeye mammiş diyordum emmek istediği zaman mamaaaa diye ağlıyor. Ben şarkı açıp tekrar edince oda mırmır
Yapıyor.suan yazılanları okuyunca kızımı doktor götürsem mi diye düşündüm. Eliyle alıp kendisi ağzına götürüyor. Ama hiç fark etmedim avuclama mi diğer tarzı mi.