GoGirl
Baba, dede, del del diyor fakat doktora hiç denk gelmedi. Her ay kontrole gidiyoruz. Ve her seferin de 20-30 dakika odasın da duruyoruz. Garip sesler harici bişey duymadığı için dil gelişimi yok diyor. Artık sürekli heceleme olması lazım diyor
Kuru üzüm, boncuk giib küçük nesneleri baş ve işaret parmağını kullanarak alması gerekiyor diyor. Fakat oğlum avuçlayarak alıyor. İnce motor gelişimi geri diyor buna dayanarak.
Bay bay, öpücük vs olmadığı için taklit yeteneği yok diyor. Halbuki sürekli yaparım. Sar sar makarayı şarkısını söylerim hareketlerini yaparak. Ama maalesef herhangi birini yapmıyor.