Gece aralıksız 3 saat uyuyan uyandiginda sadece emzirip altını değiştirip iki pıspıs ile uyuttugum bebeğim şimdi uyuması için 1 saat uğraşıyorum ve sadece 20 25 dakika uyuyup mızmızlanarak uyanıyor 😒😒 2 gecedir uykusuz geçen, gündüzünde sadece kucağımda rahat eden ve uyuyan bebeğime ne yapacağımı bilmiyorum ne kadar sürer böyle devam edermi bilmiyorum 😒 lohusaligin bitmemiş olması duygusal yoğunlukta eklenince çekilmez bir hal aldı 😔 var mı 5 haftalık bebeği olup ilk sendromu yasayan