GameOver işte bize başta burnunu her gün açın odayı temizleyin dedi işte ilk doğduğunda boğazına kaçırıyordu emerken dr kaçan süt mama birikip hırıltı yapıyor dedi. Başta böyleydi sonra öksürük başladı 1-2 derken öksürük sesi değişmeye başladı sonra dikkat ettim gerçekten bebeğim gaz çıkarırken sanki ağzına geliyor geri yutuyor boğazındaki kemik bu ankara geldiğim dr söyledi oda tesadüf oğlum muayene ederken öksürdü öksürünce bogazında minik bir yer içine çöker gibi oluyormuş onu gördü dr biraz daha iyi çok şükür. Kesinlikle odanız nemli kalsın benim yaşadığım ilin havası çok kötü sabah akşam açsam gene de burnu tıkanıyor . Siz gene de dr söyleyin ihmal etmeyin biz iki ay hep bu şekilde yönlendirildi 3 ayda reflü dediler 4 ayda bu dr tam olarak tatmin eden bi teşhis ve tedavi uyguluyor