Normalde adetim hiç gecikmez hatta iki gün önceden olurum prezervatif ile korunuyoruz sözde ve şuan 3 gün geçti bir belirti yok üç gün öncesine kasıklarım ağrıyordu ha bugün ha yrın olacağım diye beklerken hala olmadım ve 15 aylık Kızım var emziriyorum emzirirken gecikmeden dolayı adet olmayabilir miyim kafamda deli sorular 🙄🙄🙄🙄