Aliasaf01 Wee marka elektrikli şarjlı süt sağma makinası kullanan var mı? Memnun musunuz ? Yada başka marka ne önerirsiniz ?
Emir123ali Aliasaf01 memnunum oğlum 15 gün küvezde yatdı çok işime yradı dahada kullanmama gerek kalmadı zaten tafsiye ederim
MutluMommy Aliasaf01 avent kullandım çok çoook memnunum onla sağım yapa yapa geldi sütüm şükürler olsun
AlyaMeyra Aliasaf01 ben lansinoh çift uçlu kullandım memnunum ama ikili çalıştırırken tek çalıştırdığım kadar güçlü çekmiyor sanki
Alminazli Ben kullandım acil almam gerekiyodu sütüm az geliyodu bebegm kilo almiyodu 3 ay kullandım memnun da kaldım bi sıkıntısını görmedim ama biberonunu begenmedim
Poncikanne160920 Lansinoj ciftli kullanıyorum gayet güzel memnunum tekliside iyiymiş bi arkadaşım kullanıyor
AlyaMeyra Poncikanne160920 sizde ikisini aynı anda sağım yaptığınızda tek sağımınıza göre çekim gücü az gibi hissediyor musunuz
Aliasaf01 Emir123ali Ben çalışmaya başlayacağım o yüzden almak istiyorum. İşe giderken mecburen süt bırakmam gerekecek. Wee nin elle sağılan makinasını kullanıyorum ama sinir sıkılması var o yüzden parmaklarım uyuşuyor. Yoksa gerek duymazdım. Teşekkür ederim
Aliasaf01 Emir123ali Ben de öyle düşünüyorum. Deneyim sahibi olmadığım için sormak istedim. Teşekkür ederim 😊
Poncikanne160920 AlyaMeyra ikisinide eşit cekiyor onu bende düşünmüştüm tek motor iki başlıgı az cekee diye ama eşit