25 martta normal doğum yaptım çok zor bi doğum oldu defalarca epidural yapıldı aylardır dizlerimden aşağısı inanılmaz ağrıyor sabahları iki büklüm yürüyorum sürekli magnezyum kalsiyum kullanıyorum ona rağmen . Acaba doğumdaki epidural sebep olmuş olabilir mi