Bebegim_28 Dün çok uyuyor diye post açtığım kızım bugün hiç uyumuyor sabah 8 30 da kalktı yarım saat haricinde hiç uyumadı memede uyuyor yatakda uyanıyor 😵5 haftalık olduk atak haftasıymış ondan mı acaba çok da uykusu var 😭
Emirin_Annesi10 Bebegim_28 bebeklerin ortak sorunu kucakta uyuyup beşikte uyanmak 2 saat kucağımda uyuduğunu bilirim😁2 aylığız bu arada
didomidom Bebegim_28 günden güne huy değiştiriyor minikler benim kızım da aynı şekilde bazen uykuya direniyor 😒
TospikOglusum Bebegim_28 atak haftasindasiniz uyku geriliği,uyumama isteği,uyurken ağlama,uyanırken ağlama,meme mama reddi bunlar olur.merqk.etme annesi bebeğin yeni dunyayq alışmaya calisiyo büyüyor kuzu🧿🤗
Bebegim_28 Emirin_Annesi10 ilk defa bugün yaptı çok kolay uyurdu yatağını çok seviyor orda saatlerce uyurdu atakta sallıyorum uyuyor yatağa alıyorum 5 dk sonra gözler açık
Bebegim_28 didomidom atak dönemi etkili oluyor mu gerçekten 5 Haftalığız atak döneminin 3. Gününde gösteriyor
Emirin_Annesi10 Bebegim_28 bizimkinin beşiğine alerjisi var sanırm. Annem ayağında sallar uyur ben sallarım uyumaz. Benimde kucağımda uyur. Beşiğe koyar koymaz gözlerini açıyor nasıl bir şeyse bende anlamıyorum
TospikOglusum Bebegim_28 bol bol kucak ister annesi sakın kucağa alışır diye düşünme bol bol.kucaga al ten teması çok önemli👍
Emirin_Annesi10 GameOver annem ve ablam kızıyor bırak alıştırma kucağa diye ayağında salla diyolar ama inat edip ayağımda uyumuyor. Beşiğine koyunca da uyanıyor elimi beşikten çekmemem gerekiyor uyanmasa bile saatlerce beşik sallayacağıma kucağımda uyutmak da ha mantıklı geliyor çünkü 🤦♀️
GameOver Emirin_Annesi10 vallahi bizdede durum bu kucaga alısmasın bırak deyip duruyorlar alıssın ne yapayım zaten surda bir kaç ay sonra kucagıma alamayacagım istemeyecek benim icin dinlenmesi daha önemli diyorum
Emirin_Annesi10 GameOver birde şöyle birsey var şuan ailemin yanndaym 2 ay sonra kendi evime geçeceğim ozaman naparım bilmiyorum😁 zaten ozaman da 4 aylık olur uyurmu uyumaz mı deneyip göreceğiz 🤦♀️
Emirin_Annesi10 Bebegim_28 benimkide saat 1de kucağımda uyudu biraz öyle tuttum buseferde birbirimizi terlettik😁 yatağına koydum uyandı 1.5 saattir beşik sallıyorum elimi çekince gözler açık şuan kollarım pert halde tek elimle size GameOver yazıyorum
GameOver Emirin_Annesi10 illaki zorlanırsın yemekti ev isiydi diye ama belki ozamana bebeginde değişir uyku konusunda hakkımızda hayırlısı ne diyelim 😀
GameOver Bebegim_28 günleri günlerini tutmuyor ki belki atak haftası etkiliyordur belki kokunu istiyordur
Bebegim_28 TospikOglusum çok teşekkür ediyorum canım, 😊 İnşallah geçicidir memeye yapıştı benim ki tam tersi 🤦♀️