Her bebek farklı buna inanıyorum artık . 2 aylık Bebeğim 180-190 yiyor 3 saate bir. İnsanlar duyunca şaşırıyor ama sadece mama ile besleniyor ve kilosuna göre zaten bunu yemesi gerekiyor dedi doktorumuz. Çok diyen oluyor Burda başka postlarda yazdığımda ama kime göre çok neye göre çok gülesim geliyor öyle diyenlere 🙈 zaten aç çocuk kendini belli ediyor fazlasını doyduğunda yemiyor. Size doktorunuz kilosuna göre hesaplayıp bu kadar vermen gerek demedi mi?