Doğduğundan beri 4aydir meme reddi var, sütümü sagip veriyorum, mukuslu kaka vardı bazen kabız bazen ishali vardı ama rota aşısından sonra ishali arttı ve on beş gündür geçmedi Süt alerjisi olan bebeklere rota aşısı iyi gelmiyor diye burda duydum. Normal hastaneye gitsem alerji testi yaparlar mı yoksa alerji merkezine mi gitmem gerekiyor. Ayrıca kaç doktora gittim neden kimse bu konuda bişey demedi doktorlar bu kadar mı ilgisiz yada bilgisiz anlamadım.