Merhaba guzel anneler su an soklardayim. Oglum 1ay 26gunluk. Bugun alt damaginda kucuk beyaz beyaz kabarciklar dikkatimi cekti. Sanki dis cikaracakmis gibi… Boyle bir sey mumkun mu? Anneme sordum ben de gordum, olabilir yavas yavas cikar 2ayi bulur dedi henuz doktoruma sormadim ama endiselendim biraz cok erken degil mi? Boyle bi sey yasayanlardan akil almak istedim, yardimci olabilirseniz cok sevinirim🤗