Kızım 14 aylık ve girip başlangıcı var burnunu fizyolojikle temizliyorum ıhlamur veriyorum azı dişimiz çıkıyor diye calpol de verdim çok agrısı var ya benim sormak istediğim şöyle bitkisel soguk algınlığına iyi gelen şurup var mı agrı kesici gibi değil de sadece soguk algınlığına hani hızlı toparlayabilmesi için