elfozyil Doktor bebelac gold ar vermişti elinde olandan bir hafta önce fakat bebeğim günde 2 3 kez veriyorum emziriyorum bebelac yerine diğerini mi alsam ?
Busu elfozyil valla ben de sma aptmail kilosunda pek fark ettirmedi aynı şekilde kaka ve gaz sorunu arttı bebelac golda geçtim şükür hiç bişey kalmadı kilo alımı da çok iyi doyurucu bi mama 🥰
elfozyil Balkizlarim kilo alımı nasıl canım biz biraz toparlasın diye doktor tavisye üzerine başladık 1 hafta önce
Balkizlarim elfozyil doğduğundan beri kullanıyorum 8 aya kadar meme ’mama diye gittim sonra sadece mama oldu 1 yaşında olucak bı kaç gün sonra hala aynı mamadayim
elfozyil Busu bebelac gold mu canım ar bizimki verdi kusması da öyle çok değildi ama 🤦🏻♀️ Dün aradım telefonda doktoru şimdi aramadım her gün arıyor kadın diye 🤣iyi ki bir mama verdim 643737 defa arıyor diyebilir içinden 😂
Durununannesi68 Ben kullanıyorum cnm bebeğim 2 aylıkken başladık sma ya hiç kabız lik şişlik yapmadi kilosuda çok iyi Aptamil şişiriyor smayi tavsiye ederim