demirboy bebekanne 2 yaşına az kalmış bence siz bi ürolojiye görünün. Ben 1 yaş diye biliyorum benim oğlumun da inmemişti ilk aylarda iner demişlerdi ama yaşına kadar inmezse getirin demişti ürolog.