Akcabeytas Ben kullanıyorum 2 aydır ama çekiş gücü yavaşladı gibi biraz daha fazla verip aventinkini almak daha mantıklıymış
AcemiHemsireanne Caseduru bende tek taraflı olanı kullandım memnunum bebeğim 4 aylık hala da kullanıyorum :)