Aslimm Arkadaşlar merhaba bebeğim iki hafta sınra 18 aylık olacak ,d vitaminine tekrar başlamak istiyorum en azından bu kış için. Var mı içeriği temiz önerileriniz
Hulya_ Aslimm İnstagram da activebee markası var web siteleride var biz onun d vitaminini kullanıyoruz çok memnunum içeriği doğal
Gizemta Aslimm ocean yada wellcare alın eczaneden güvenilir firmalardır 😊 polemik olsun diye demiyorum ama instagram sayfasından bebeğime ilaç almam hatta kendime bile
Hulya_ Aslimm Eczanelerde varmı hiç bilmiyorum evden çıkamadığım için web sitesinden sipariş vermiştim
Nilguny Ocean 600 olanı kullanıyoruz içeriği temiz ben trendyol dan sipariş veriyorum eczaneden daha uygun oluyor.
Aslimm Nilguny eveet benim sen aklımda o var ,araştırdım biraz. Peki kaç aylık bebeğiniz ,ne kadar kullanıyorsunuz
Aslimm Nilguny teşekkür ederim 😊 bende o zaman aşıya götürene kadar 3-4 fıs sıkayım aşıya gidince sorayım