Mom4775 Kızım kahvaltısını falan kuru kuru yapıyor hep. Portakal sıkayım desem 3-4 taneden anca bir bardak çıkıyor,o da vücuduna aşırı şeker yüklemesi demek. Ne yapsam bilemedim. Öneriniz var mı?
Dunyamsensn2008 Mom4775 Ben normalde ayran veriyorum gözleme filan yediği zaman hatta çoğu zaman ama son bir haftadır pekmezli şerbet yapıp veriyorum bence hem sağlıklı hemde farklılık oluyor.İhlamurda verebilirsiniz.
tugceerva06 Mom4775 bebeğim minnacık daha içemez ama yazın buzluğa attığım vişnelerden meyve suyu yaptım dün 🤗
Mom4775 Dunyamsensn2008 ıhlamurda mantıklı evet. Ayranı da bazı yemeklerle veriyorum ama kahvaltıyı düşünüyodum ıhlamuru deneyeyim balla çok sağolun
Esracm Mom4775 yemekle birlikte yoyecek hic bir doktor tavsiye etmez. Sivi gidalar yemekten 30 dk once veya sonra verilmeli
Mom4775 Esracm doktorların her dediğini yapmıyorum maalesef. Kendim çaysız kahvaltı yapamam ama kızıma kuru kuru devamlı yediriyorum. O yüzden ıhlamur önermiş arkadaşlar,onu deneyeceğim az da olsa.
Denizezgi Mom4775 dönüşümlü olarak ıhlamur kuşburnu meyvesuyu %50seyreltilmis,ineksutu %50seyreltilmis içiriyorum kahvaltilarda
Dmt-01 Mom4775 kaç aylık bebeğiniz benim kızım tam 1 yaşında sağlıkocagında ebe papatya çayı verebilirsin çok açık bişekilde hem sakinleştirir demişti
tugceerva06 Mom4775 sağlık olsun seneye bol bol koyarsın bende 3 poşet koydum ne kadar güzel oldu drdim daha fazla koysaydim .. mevsim meyveleri ile YouTube dan falan araştırsan kuzum
Newmamaandlove Mom4775 canım ben yazın dondurucuya vişne , kiraz atıyorum onu kaynatıyorum hem sağlıklı hemde lezzetli oluyor . Mevsimine göre başka meyvelerle de yapabilirsin
Aylingneess Mom4775 ben sıkıyorum canım bende çayı sevmem bende içiyorum kızım 1çay bardağı ya içiyor ya içmiyor bile elma havuç ayva ne varsa artık elimin altında 18aylık