Kanın süt ürünlerinden kaynaklandığını, diğer besinlerin daha farklı belirtiler verdiğini (cilt döküntüsü vs..) okumuştum bi yerde. Ne kadar doğrudur bilmiyorum. Süt ürünü yemediğinize emin misiniz? İçinde bi yudum tereyağ olan pilav bile kanlı kaka yapabiliyor da. Ben de merak ettim