Annebaalll Ne için ne zaman ve nasil veriyorsunuz🥺biz 38 günlük olduk sariligimiz düşmedi emmesi uyanmasi kilosu cok guzel hamdolsun ama az da olsa mama verin dedi bugun doktor baslamadik daha 🥺
Asel8 Annebaalll ver canım bizimde öyle oldu vermedim mama sütüm var dedim 1 hafta yoğunbakımda yattı bebeğim 19.5 e çıktı sarılığı
Ogulcan Annebaalll canım bı kadar üzülecek birşey yok sevinmelisin ki sağlığı kilosu yerınde benim bebeğim doğduğunda sütüm gelmedi mama verdik sonrasında sütüm geldi ama yetersiz meme+mama veriyorum sevindiğim çok şükür ki çözümü var