Benanneoldum bol bol konuşun derim. Benim de oğlum 18 ayını bitirdi yeni. Kendi deneyimlerimden yola çıkabilirim. Bazen o kadar çok konuşuyorum ki çenem ağrıyor🤣 mesela yemek yedirirken mama sandalyesine hep kitap koyarız. Hem kitap hakkında konuşur hem yemek yeriz. Konuşma zamanı diye bir kitap var 10lira gibi bi şey. Bu yaş için çok uygun. Etkinlik tarzı. Çok faydası olur. Bezini değiştirirken bezini alıyorum değiştirelim , çilş yapmışsın diyorum hep. Bez, çiş demeyi öyle öğrendi. Portmantomuzda ayna var oraya takmıştı bir ara. Ayakkabıları görüyordu bunlar babanın ayakkabıları falan anlattım. Baba ayağ diyor mesela. Babanın ayakkabı anlamında. Her şeyi anlatım derim. 2 güne söylemez tabi ama onlar hafızaya atıyor bir bakmışsınız söylüyor. Hayvanları çok seviyor oğlum. Etkinlik tarzı ya da hayvan kartlarını konuşa konuşa temel hayvanların seslerini ya da isimlerini öğrendi. Tv ye çok fazla baktırmayın derim. Mecbur kalıyoruz başka türlü oturmuyorlar işimiz varken. O zaman da hayvan sesleri, şarkıları, meyve şarkıları vs o tarz öğretici şeyler açabilirsiniz