Cigdemcey Peki bırakmak yerine neden doktor size takviye vermedi anlamadım. Sütünüz de varmış ne güzel,işinize karışmak gibi olmasın ama daha erken değil mi. 2 yaşa kadar alabileceği en faydalı besin anne sütü. Bir arkadaşımda sizin gibi yaptı,yemiyor kızı iştahsız diye ama bırakınca daha beter oldu. Yemeyen çocuğa bir anda sihirli değnek değmiyor anlayacağınız.