Bebeğimin çamaşırlarını duru granül sabunla yıkıyorum nedense herkes yumuşatıcı kullanmayın bebek çamaşırlarına diyorlar bende almadım o yüzden çamaşırlar çok sertlerşiyor kas katı oluyor farklı bir deterjan öneriniz var mı yada yumuşatıcı kullanmalı mıyım siz neler yapıyorsunuz😊